.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مجوز ۲ شهرک صنعتی جدید در مازندران صادر شد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از صدور مجوز ایجاد شهرک‌های صنعتی غیردولتی بنکداران و برنج در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سید مصطفی موسوی با اعلام این خبر گفت: مطابق مصوبه هیئت‌وزیران که توسط معاون اول رئیس‌جمهور به وزارت صنعت، معدن و تجارت جهت اجرا ابلاغ شد، صدور و تمدید پروانه تأسیس و بهره‌برداری شهرک‌های صنعتی غیردولتی به سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران محول شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران هدف از ایجاد شهرک‌های صنعتی غیردولتی را جلوگیری از پراکندگی واحدهای صنعتی در استان عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به شرایط استان، ایجاد شهرک‌های صنعتی غیردولتی در مازندران در دستور کار قرار گرفت.

موسوی بیان داشت: استان مازندران به دلیل شرایط جغرافیایی خاص و مزیتی که بخش خصوصی داشته است، ایجاد شهرک‌های صنفی بوده و با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده و نشست‌ها و جلسات با اتحادیه‌های صنفی و فرمانداران، بستر برای ایجاد این دو شهرک صنعتی تخصصی فراهم‌شده است.

وی تصریح کرد: بر این اساس و در راستای حمایت بخش خصوصی و یکپارچه‌سازی صنوف و ایجاد رقابت سالم و بر اساس احراز مدارک پروانه تأسیس شهرک صنعتی غیردولتی تخصصی صنعتی توسعه تجارت برنج به مساحت ۱۶.۵ هکتار و شهرک صنعتی غیردولتی بنکداران تغذیه سبز خزر به مساحت ۹.۳ هکتار توسط شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران صادر شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.242 seconds.